起行到英國 – 在香港先取得一張英國電話SIM卡 (i)

在香港先取得一張英國電話sim卡的好處:


1) 可係香港的時候已經開定一個英國戶口,係預訂/付款不同的服務時,如airbnb、機場接送等可直接用英鎊找數,慳左香港信用卡1.95%手續費;

2) 到達英國後亦可多一個contactless的付款方式,英國流行contactless,加上疫情關係就算你唱左現金係手,店舖都未必收。香港張信用卡又唔知嘟唔嘟到,就算嘟到都要比多1.95%手續費,何不直接用英鎊找數呢。

3) 除左以上兩點慳錢外,更重要係可抵步就立刻上網向”家中主子”報平安及與機場接送司機聯絡。否則的話,係Heathrow 機場買sim card 係好貴的。

***申請到手可能因郵遞減慢而要三四星期,所以近排準備走的就最好預先giffgaff免費登記領取,SIM卡將會郵寄到你香港屋企,activate後仲有£5 extra credit***

***如果好耐都收唔到張SIM咭,但好趕要一個英國電話開Revolut的話,可以點算?

你係左邊PM我你的email,我會send比你我係8月中的時候用左咩方法收SMS verification code (快速 | 網上 | 免費英國電話 ),如果你都成功,請我飲杯咖啡***

 

 為何我選用giffgaff ?

  1. 人未到,咭已經先在手,giffgaff係以我所知唯一一張會免費寄到全球的英國SIM咭;

  2. 平,最平的plan只係£6,最抵的plan£109GB data

  3. 無需提供身份證明文件、無需簽約、彈性轉plan

  4. 網絡實測:我架機一landHeathrow 機場,個機長一話可用電話人都未落機的時候,我已facebookwhatapps報平安完全無問題。


 如何免費領取SIM卡並郵寄到你香港屋企?

1) 按giffgaff

2) 填上姓名及電郵


 

3) 如果你未到UK無Postcode的話,就打852或亂打D嘢然後click “I cannot find my address. Let me type it in”

4) 之後就可入"香港地址",然後按”Order your free SIM”。


網頁顯示英國以外地方係5個工作天以上會寄到,但最近可能疫情關係,有人3星期都未收到。

 ***************************

如果十幾日都未收到張卡,而又真係好趕要一個英國電話開Revolut的話,咁點算?

我當時都係十幾日都未收到,結果搵到個方法係可以***免費攞到一個英國電話並成功收到Revolut開戶時的 SMS Verification Code。***你有需要就係左手邊" 聯絡版主 "搵我啦。

#免費英國電話 

#即時成功收到Revolut開戶時的 SMS Verification Code

*************************** 

 (閣下透過以上giffgaff的referral link可享"£5 extra credit",版主都係用緊giffgaff覺得好所以與大家分享。另外其他的連結純粹係方便大家直接去睇相關網頁,移民有好多野搞,希望可慳番大家少少時間。)

留言

此網誌的熱門文章

起行到英國 – 出發前準備清單 (起行前1日至3個月)

起行到英國 – 在香港先取得一張英國電話SIM卡 (ii) - 點先用到張giffgaff SIM?